2018. júl 20.

TSR - #Sziget! - 1. rész - Költözz be!

írta: SimGuruZoli
TSR - #Sziget! - 1. rész - Költözz be!

1reszreality.png

Hölgyeim és Uraim, dőljenek hátra, helyezkedjenek kényelembe, ugyanis több mint két év szünet után megérkezett a The Sims Reality újabb évada, a TSR - #Sziget! Még több izgalom, még több szerelem, még több feszültség, mind ezt a The Sims világán belül, egy lakatlan szigeten!

A műsor kezdődik...3...2...1

07-07-17_7-42-38_am.png

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy.…khm...a-a, ez nem az a történet! Köszöntelek kedves olvasó, a Reality Szigeten! Igaz milyen gyönyörű hely? Milyen kár, hogy a lakók ebből semmit sem fognak látni, mivel végig bezárva lesznek. Hol? A villában!

A stúdió készen áll, kezdődjék hát a The Sims Reality - #Sziget!

07-20-18_1-27-47_pm.png

-Márk- Szép estét mindenkinek!

-Zoé- Üdv itt a stúdióban a Reality Szigeten! A nevem Zoé, én és a mellettem álló fiatalember, az előző széria győztese Márk, leszünk a műsorvezetők. -tapsvihar-

-Márk- Az idei évad teljesen más lesz, mint az eddigiek, nem húzzuk az időt fölösleges dolgokkal. Megújult például a beszavazási rendszer, melyből adódóan a stúdióba már csak a biztos lakók érkeznek, ahonnan az út már egyenesen a Villába vezet. Szintén új lett a kiesési rendszer is, de erről majd később.

-Zoé- Így van! Ugye egy évvel ezelőtt te még nem itt álltál Márk, milyen érzés azon a bizonyos széken ülni, és várni az eredményt?

-Márk- Szavakkal nem teljesen lehet leírni. Úgy emlékszem akkor már nem nagyon izgultam, úgy voltam vele, hogyha bekerülök akkor teljesül az álmom, és megpróbálom magam 120%-ban odarakni, ha meg nem, akkor bennem van a tudat, hogy legalább megpróbáltam.

-Zoé- És bekerültél! Hogy bírtad a bezártságot?

-Márk- Az elején még jól, aztán ahogy elkezdtük érezni, hogy lassan itt a játék vége, mindenki megváltozott. Sokkal feszültebbek lettünk, több volt a konfliktus, és ugye itt nem állt rendelkezésre az az opció, hogy ha valaki nem tetszik akkor nem szólok hozzá többet. Emlékszem Viviennel anno már azon is összekaptunk, hogy miért pont mi ketten vagyunk a finalisták...

-Zoé- Ó igen, erre emlékszem

-Márk- Na de azt hiszem rólam elég is volt ennyi, sőt még sok is. Beszéljünk egy kicsit az idei évadról!

-Zoé- Milyen remek ötlet! Mint már említettük az idei évad sok szempontból más lesz, mint az eddigiek, de nem szeretnénk lelőni már most minden poént. Mit szólnál hozza, ha játszanánk egy kicsit Márk? 

-Márk- Ez is benne van a forgatókönyvben? 

-Zoé- Kit érdekel a forgatókönyv...benne vagy? 

-Márk- Még szép! Lökjed! Sosem álltam még ennyire készen!

-Zoé- Nos, akkor nézzük hogyan vizsgáznál, ha a The Sims Reality egy érettségi tantárgy lenne!

-Márk- Wow!

Az idei évad újdonsága, hogy Te is részt vehetsz a játékban és alakíthatod a cselekményt - bár Márk válaszait nem szabhatod meg, ebben a kis játékban most Te is próbára teheted a tudásod! 

-Márk- Hmm...úgy gondoltam valami nehezebbet kérdezel. Természetesen az első a helyes válasz - mi is itt vagyunk!

-Zoé- Biztos vagy benne? 

-Márk- Ne viccelj már! Kérem a következőt!

-Zoé- Na?

-Márk- Már azt hittem próbálsz becsapni, de átlátok rajtad! A helyes válasz természetesen most is az "A"!

-Zoé- HA! Hát szívem ezt bebuktad. Tulajdonképpen csak az évad végén tudhatjuk meg, hogy pontosan hány lakó költözött be a villába, hiszen bármelyik játékos, bármikor feladhatja a játékot - így a helyükre egy újabb lakó költözik be. Jöhet egy utolsó?

-Márk- Jöjjön, aminek jönnie kell!

-Zoé- Ezt mondjuk együtt!

-Zoé, Márk- Köszöntsék az idei évad első játékosát a stúdiónkban, aki nem más mint, a jóképű Eriiiik!

-Erik- Helló emberek! Szia Zoé:)

-Márk- Nekem már nem is köszönsz? Na szép...:D

-Erik- Szia, Márk!:D

-Zoé- Amúgy...nem azt mondtad, hogy jóképű? Nyugi csak viccelek. -nevet az egész stúdió- Ne aggódj, nem eszlek meg, mesélsz nekünk kicsit magadról?

-Erik- Zoé te olyan vicces vagy ma...-ironizál- Jelenleg mixerként dolgozom egy bárban, nagy álmom volt mindig is, hogy egyszer én legyek az ízek királya. Sokan azt hiszik, hogy koktélt csinálni csak annyi, hogy összeöntünk három italt majd borítunk rá egy kis jeget, de nagyon nem. Laza srácnak tartom magam, nagyon remélem, hogy pár lányt sikerül majd beűznöm a villában.

-Márk- Értelmezhetjük ezt úgy is, hogy tulajdonképpen a lányok miatt jelentkeztél?

-Erik- Dehogy! Mindenképp a főnyereményért, a lányok és a szórakozás csak másodlagos tényezők.

-Zoé- Merész szavak, biztos vagy benne, hogy tartani fogod magad?

-Erik- Teljes mértékben!

-Márk- Mit szeretsz csinálni a szabadidődben?

-Erik- Régebben fociztam, manapság már sajnos a munka miatt semmire sincs időm.

-Zoé- Egy dolgot biztosan tudok, bent a villában rengeteg szabadidőd lesz! De ha már itt tartunk, mi lesz így a munkáddal?

-Erik- Nagyon rendes volt a főnököm, mikor bejelentettem neki, hogy bekerültem a The Sims Reality - #Sziget! be őszintén szólva azt hittem, hogy egyből repülök, de nem! Fizetés nélküli szabit kaptam.

-Zoé- Mázlista!

-Márk- Erik tehát már biztos lakója a villának, ma este viszont még két másik sim is beköltözik. Kik lesznek ők?

-Zoé- Hmm... ha jól tudom, az egyik a bájos Lilla, a másik pedig a sármos és magabiztos Alex lesz!

-Márk- Ígéretesnek hangzik! Ne húzzuk tovább az időt, érkezzen a villa hercegnője, Lilllaaaa!

3.png

-Erik- Hellóka, nagyon csinos vagy!

-Zoé- Na eddig tartott a "a lányok csak a második helyen állnak" eskü! -nevet az egész stúdió-

-Lilla- Sziasztook!

-Erik- Jaj ugyan már, csak köszöntem.

-Márk, Zoé- Köszöntünk Lilla a stúdióban.

4.png

-Zoé- Egyszerűen meseszép vagy!

-Lilla- Juj nagyon szépen köszönöm, te sem panaszkodhatsz!

-Zoé- Ha jól tudom nem csak nekem tűnt fel a szépséged, modellként dolgozol igaz?

-Lilla- Igazából csak dolgoztam. Már nem. Néha a jóból is megárt a sok, ilyen a modellkedés is, van egy pont amikor már nem lehet tovább csinálni.

-Zoé- Értem, szeretnél róla beszélni nekünk kicsit?

-Lilla- A valóság az, hogy én mondtam fel, nem voltam teljesen megelégedve az ügynökségemmel.

-Zoé- Hmm, értem. És miért jelentkeztél a játékba?

-Lilla- Mindig is ki szerettem volna magam próbálni egy valóságshowban, és a The Sims Reality erre a tökéletes lehetőség. Na meg persze a főnyeremény mellett sem szabad elsiklani.

-Márk- Hát igen, a pénz fontos tényező! Mi a helyzet a fiúkkal, van most párkapcsolatod?

-Lilla- Nem, nincs...jelenleg egyedülálló vagyok. De természetesen mindig nyitott vagyok valami újra! ;)

-Erik- Ha gondolod én itt vagyok...szintén nyitott vagyok bármire!

-Lilla- Apukám, ahhoz előbb át kellene lépni a pubertáson... -nevet az egész stúdió-

-Zoé- Már most imádom! Mit vársz a játéktól?

-Lilla- Hááát...ez egy nagyon jó kérdés. Élményeket, szórakozni szeretnék, na meg persze az sem lenne rossz, ha felfigyelne rám valami hiper-szuper profi modellügynökség.

-Márk- Nincs kizárva! :)

-Zoé- Pont úgy, mint Erik, Lilla is a villa egyik biztos lakója. Már csak egy sim maradt hátra, köszöntsétek a villa sármőrjét, Alexet!

07-20-18_1-39-17_pm.png

-Alex- Csáó mindenkinek.

-Márk- Helló Alex, hogy érzed magad?

-Alex- Áh, fantasztikusan, leírhatatlan milyen jó érzés itt lenni.

-Zoé- Mit kell rólad tudnunk? Mesélj picit magadról.

-Alex- Mindenképp egy határozott személynek tartom magam, nem szeretem, ha a hátam mögött beszélnek ki. Ha valakinek nem tetszik valami velem kapcsolatban akkor legyen olyan kemény gyerek és mondja a szemembe. Nem félek kimondani, hogy azért jöttem, hogy megnyerjem a játékot. Jelenleg egy magánvállalkozásom van, ezt szeretném fejleszteni a nyereményből.

-Márk- Wow, szuper! Mi a véleményed a többiekről?

-Zoé- Megcsapott a kanerő...

5.png

-Alex- Mivel még senkivel sem beszéltem nem tudok véleményt mondani, de így elsőre látásra szerintem jól megleszünk.

-Lilla- Nagyon remélem:) Jaj amúgy, de modortalan vagyok, a nevem Lilla: D

-Alex- Dehogy vagy! És ő ki?

-Erik- Hozzám beszélsz?

-Alex- Igen...

-Erik- Eriknek hívnak, majd a villában jobban megismerkedünk.

-Alex- Hát jó...

07-20-18_1-43-38_pm.png

-Márk- Eljött a pillanat amire mindenki várt! Villalakók, köszönjetek el ugyanis vár a Luxusbörtön!

-Zoé- Mi pedig, míg a lakók átérnek a villába kicsit bekukkantunk a házba, ahol a mai naptól kezdve nyolc sim fogja a mindennapjait tölteni!

a_villa.png

-Zoé- Kezdjük magával a villával! A windenburgi lakatlan szigeten épült, az eddigi legnagyobb The Sims Reality Villa. Középen található a főbejárat, ahonnan, ha jobbra indulunk el, ide a stúdióba érkezünk, ha pedig balra, magához a villa bejáratához érünk.

nappali.png

-Márk- A nappali, a konyha és az étkező egy helységben kapott helyet. A tervezők mindenképp a modern stílusra és a legmagasabb minőségre törekedtek. Az üvegajtó a "Tengerpartra" vezet, míg a baloldali ajtó a nyugiszobába a jobb oldali pedig a hálószobába.

tengerpart.png

-Zoé- Nincs sziget tengerpart nélkül! A The Sims Reality - #Sziget! Egyik újdonsága a mesterségesen elzárt homokos tengerpart, ahol minden földi jó megtalálható. Jakuzzi, medence, DJ pult, lámpások egyszóval minden, ami kell. Reméljük hatalmas partikat fognak itt csapni a lakók.

haloszoba.png

-Márk- Ó a hálószoba! Különlegessége, hogy rendes lámpák nem kaptak helyet, az egyetlen fényforrás a világító csíkok melyek segítenek elérni a tökéletes fényegyensúlyt amely az alváshoz szükséges. Ezen kívül természetesen minden lakónak saját ágya lesz.

-Zoé- Azért én itt még visszatérnék ezekre a különleges fénycsíkokra...kitudja milyen hancúrozásoknak lehetünk majd szemtanúi ezeknek köszönhetően! -nevet a közönség-

nyugiszoba.png

-Zoé- A nappaliból nyíló Nyugiszoba, nem áll ám mindig nyitva. Használatát kérvényezni kell, vagy ki kell érdemelni. Ezekért cserébe viszont biztosítjuk a tökéletes nyugalmat egy vagy akár két simnek is. #huncutkodás itt is engedélyezve.

furdo.png

-Márk- Természetesen egy fürdőszoba is helyet kapott a villában. Négy zuhanyzóval van felszerelve, hogy a simek mindig patyolat tiszták legyenek. A fürdőszobából nyílik egy kisebb helység, ahol maga a WC található.

szauna.png

-Zoé- És végül, de nem utolsó sorban a fürdő egyik része a Szauna, sosem árt egy kis lazulás a villalakóknak sem!

-Márk- Nos ez lenne a villa, amelyet most már hetente fogtok látni, és ha jól hallom Erik, Lilla és Alex már meg is érkeztek a bejáratához!

8.png

-Zoé- Ó igen, már ott állnak az ajtó előtt, a jelzésre várva, hogy bemehessenek. Milyen érzés ilyenkor ott állni?

-Márk- Idegölő igazából. Amúgy is egy picit türelmetlen vagyok, de mikor már ott, vagy csak nem mehetsz be huh, hát kellemetlen...

-Zoé- Ééss zöld a lámpa!

9.png

-Zoé- Kis lépés az emberiségnek, nagy lépés a lakóknak! Ezennel ténylegesen elkezdődött a játék, most már nincs kiút! Kapcsoljuk a villát...

11.png

-Alex- Még alig fogtam fel, hogy tényleg itt vagyok...

-Erik- Hallod tesó, én sem de rajta vagyok! Kérsz valamit inni?

-Alex- Egy Wrench jól esne:)

-Erik- Már készítem is!

-Alex- Aztán nekem nehogy valami moslékot keverj: D

-Erik- Nyugi öcskös, profi mixerként dolgozom egy bárban!

-Alex- Ó, értem...

12.png

-Alex- Szóval profi...mesélj még: D

-Erik- ...

-Alex- Mindegy hagyd most már, megyek és megkeresem Lillát.

-Erik- Hát oké...

07-20-18_1-53-49_pm.png

-Lilla- Hihetetlen, hogy már az első 10 percben nem is foglalkoznak velem...nembaj Lilla, mindig is egyedül voltál, most sem lesz nehéz feladat.

-Erik- Lilla hol az istenben vagy? 

-Lilla- Ó a hercegem mégis kíváncsi rám ahw.

07-20-18_1-47-40_pm.png

-Márk- Hopp ennyi elég is lesz. Mára ennyik voltunk kedves olvasó!

-Zoé- Mindenképp nézz fel jövő héten is Blogunkra, mivel a második részben kiderül mi történt az első három lakó beköltözése után, illetve megduplázzuk a létszámot is!

-Márk- További szép estét!

-Zoé- Viszlát!

Szólj hozzá

Lilla Alex Erik Első rész Rész TheSimsReality